History for MagnetRON / src
2021-09-12
クラスオブジェクトを複数生成できるように,トレース内部にできるだけ影響を与えずに,クラスオブジェクトのオブジェクトIDを付け替えるようにした. ...
Naoya Nitta committed on 12 Sep 2021
2021-09-11
Changed to objectId.startsWith("0:") from objectId.matches("0").
Aki Hongo committed on 11 Sep 2021
2021-09-10
Forgot to commit #57.
Aki Hongo committed on 10 Sep 2021
Changed to replace objectId with objectId:className for static object ...
Aki Hongo committed on 10 Sep 2021
Merge branch 'master' of http://nitta-lab-www.is.konan-u.ac.jp/gitbucket/git/nitta-lab/MagnetRON.git into static_class
Aki Hongo committed on 10 Sep 2021
Recommit.
Naoya Nitta committed on 10 Sep 2021
Consider the order of RECEIVER and CONSTRUCTOR_INVOCATION aliases when a ...
Naoya Nitta committed on 10 Sep 2021
2021-09-09
- Shrink access$..() method invocations. ...
Naoya Nitta committed on 9 Sep 2021
2021-09-08
Enable to connect disjunct call hierarchies.
n-nitta committed on 8 Sep 2021
Merge branch 'master' of http://nitta-lab-www.is.konan-u.ac.jp/gitbucket/git/nitta-lab/MagnetRON.git into static_class
Aki Hongo committed on 8 Sep 2021
Implemented so that multiple static ObjectVertex can be created ...
Aki Hongo committed on 8 Sep 2021
Fixed bug in IndexOutOfBoundsException and the algorithm of ...
Aki Hongo committed on 8 Sep 2021
2021-09-07
Fixed bug in the algorithm in DeltaAliasCollector# ...
Aki Hongo committed on 7 Sep 2021
2021-09-08
Merge pull request #51 from nitta-lab/aliasForStaticInvocation ...
Hongo Aki committed on 8 Sep 2021
2021-09-07
Implemented to create edge of object reference when final local.
Aki Hongo committed on 7 Sep 2021
static呼び出しの履歴もエイリアスとして収集できるようにした.
Naoya Nitta committed on 7 Sep 2021
This-Another (Parameter) の参照生成後のアニメーションが動いていなかったのを修正.
Naoya Nitta committed on 7 Sep 2021
doLastAmination() も This-Another 型の Another が仮引数であった場合に対応した.
Naoya Nitta committed on 7 Sep 2021
This-Another型でメソッドの引数として関連付けられた場合に,relatedPointから引数オブジェクトを取得することができていなかったのを修正.
Naoya Nitta committed on 7 Sep 2021
Merge pull request #49 from nitta-lab/forAspectJTrace ...
Hongo Aki committed on 7 Sep 2021
2021-09-06
Added waitAnimationEnd() before ACTUAL_ARGUMENT animation start. ...
Aki Hongo committed on 6 Sep 2021
Fixed bug that Y coordinate of ObjectVertex overlap with MethodExecution ...
Aki Hongo committed on 6 Sep 2021
Implemented method to wait until MagnetRONAnimation#play() finish ...
Aki Hongo committed on 6 Sep 2021
2021-09-05
Eclipseデバッグ機能の抽出デルタをソースコードの追跡と対応するように精密化. ...
Naoya Nitta committed on 5 Sep 2021
2021-09-04
Fixed bugs related to parents and children. ...
Aki Hongo committed on 4 Sep 2021
final ローカル変数への参照のエイリアスを収集できていなかったのを修正.
Naoya Nitta committed on 4 Sep 2021
エンクロージングオブジェクトへの呼び出し時のレシーバへのアクセスをフィールドエイリアスとして収集できるようにした修正に伴う修正.
Naoya Nitta committed on 4 Sep 2021
エンクロージングインスタンスへの呼び出しの場合に,エイリアスを収集できていなかった不具合を修正.
Naoya Nitta committed on 4 Sep 2021
2021-09-03
Animate resizing and translating animation in parallel. ...
Aki Hongo committed on 3 Sep 2021
2021-08-27
PlainText版トレースにはメソッド実行開始時点以外タイムスタンプが記録されていないが,実行順序を保持できるようにダミーのタイムスタンプを記録するようにする.
Naoya Nitta committed on 27 Aug 2021